EXCURSIONS ESPADÀ: PUJADA A LA LASTRA DES D’ALGIMIA

La Lastra és una d’eixes montanyes poc conegudes i poc pujades, pot ser per no destacar massa a l’ombra de la Ràpita, però els seus 1041 metres la situen com un dels cinc mils de la Serra d’Espadà (almenys de la part oriental).
L’excursió de hui és senzilla, pujarem com si pujarem a la Ràpita des d’Algimia pel camí de Villamalur, però a l’arribar al coll de Villamalur, en conte de pujar a la dreta (Ràpita) seguirem a l’esquerra, passant per una senda molt bonica, desviant-nos per un camí poc fressat per a pujar a la Lastra (i baixar pel mateix camí), fent la volta per l’ombria fins a un coll, on ens desviarem per a, travessant la carretera de Matet, retornar per un terreny més planer a Algimia.
Hi ha la possibilitat de continuar fins a Matet passant per la nevera del Carro, allargant un poc més l’excursió.
Ací està el track:

Ací teniu el track fins a Matet:

i ací l’explicació de tot el recorregut:

Download: ALGIMIA_-_LA_LASTRA.pdf  ALGIMIA_-_LA_LASTRA.pdf (1,5 MiB, 733 hits)