Archive for agost, 2008

EXCURSIONS ESPADÀ: PUJADA AL BELLOTA DES DE XOVAR »

El bellota és una de les muntanyes més boniques de la serra i en canvi sembla la gran oblidada, siga per estar un poc apartada de la ruta que va per la carena, siga que s’accedeix des del nord, des d’on sembla una muntanyeta més, o siga per altres raons. Podem pujar al Bellota des [...]

EXCURSIONS ESPADÀ: DE TALES AL MONTÍ »

Tornem a Tales per a fer una curta excursió de pujada al Montí. L’excursió ix del camp de futbol de Tales  però la podríem allargar més eixint del poble pel cementeri, des d’ací hi ha una senda que travessa el barranc i ens duu a la pista de la font del Montí, des d’on agafem [...]

EXCURSIONS ESPADÀ: DE TORRALBA AL PINAR »

Pujarem de Torralba al pinar seguint el camí de Pavías fins a la Balsa del Lobo, des d’on en conte de baixar a Pavías ens dirigirem per pista a sota de la balsa del pinar, i d’allí pujarem al pinar i baixarem directes a Torralba per la ruta normal.

Ací teniu el track:

Ací està la descripció [...]

Barranc de la Maimona »

Més val tard que mai, gracies a Jose i Pello ja tenim les fotos de l’última visita al barranc de la Maimona que vam fer el 29 de juny.

Ens ho vam passar d’allò més bé i vam rematar el dia amb un dinar ben guanyat.

Una volta més, moltes gràcies a Josep Antoni per haver-nos dut [...]

EXCURSIONS ESPADÀ: DE TALES ALS CORRALS DE LA BASSETA »

Es tracta d’una excursió molt senzilla i fàcil, ideal per a iniciar-se en el senderisme donat el poc desnivell que té. Anirem primer per una senda que puja a la Penya negra i baixa als corrals de la Basseta, i des d’ací baixarem pel barranc d’Ain fins a Tales.

Ací està el track:

I ací l’explicació:

  tales - [...]

Moncayo »

Get the Flash Player to see the wordTube Media Player. var so = new SWFObject(”http://www.cevila-real.com/wp-content/plugins/wordtube/mediaplayer.swf”, “4″, “640″, “480″, “7″, “#FFFFFF”); so.addVariable(”file”, “http%3A%2F%2Fwww.the-vice.com%2Fuploads%2FMVI_0728_640×480.flv”); so.addVariable(”image”, “http://the-vice.com/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=48765&g2_serialNumber=2&g2_GALLERYSID=5d5640eeedb756ef6779c27cf0185f37″); so.addVariable(”id”, “4″); so.addVariable(”width”, “640″); so.addVariable(”height”, “480″); so.addVariable(”overstretch”, “true”); so.addVariable(”showdigits”, “true”); so.addVariable(”backcolor”, “0xFFFFFF”); so.addVariable(”frontcolor”, “0×000000″); so.addVariable(”lightcolor”, “0×000000″); so.addVariable(”volume”, “80″); so.addVariable(”bufferlength”, “5″); so.addVariable(”showfsbutton”, “false”); so.addParam(”wmode”, “transparent”); so.addVariable(”callback”, “http://www.cevila-real.com/wp-content/plugins/wordtube/wordtube-statistics.php”); so.write(”WT211″);

Salida de este fin de semana, desde Cueva de Agreda al Moncayo y volver por una ruta no apta para todos los [...]